• 1403/07/14 - 10:22
  • - تعداد بازدید: 25
  • - تعداد بازدید کنندگان: 23
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

حضور اعضای هیئت علمی مرکز تحقیقات علوم مدیریت و اقتصاد سلامت در میان دانشمندان 2 درصد برتر استنفورد

338871.mp3 حضور اعضای هیئت علمی مرکز تحقیقات علوم مدیریت و اقتصاد سلامت در میان دانشمندان 2 درصد برتر استنفورد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزیده شدن این 44 عضو هیئت علمی دانشگاه، براساس فهرست دانشمندان 2 درصد برتر استنفورد است؛ این یک رتبه بندی نوظهور است و پژوهشگرانی را که در رشته خود پراستنادترین هستند، شناسایی می کند.این فهرست بر اساس تجزیه و تحلیل تأثیر استناد در چندین حوزه و زیرحوزه علمی با استفاده از داده های پایگاه اطالعاتی اسکوپوس تهیه می شود.
 این رتبه بندی به پژوهشگرانی که چندین مقاله با استناد بسیار بالا منتشر کرده اند، توجه دارد و به ارزیابی تأثیر استناد کارهای آن ها با استفاده از معیارهای مختلف پرداخته، و همچنین تأثیر استناد کلی در طول دوران حرفه ای و نیز تأثیر در یک سال اخیر را در نظر می گیرد.برای تعیین این انتخاب، فهرستی شامل یک صدهزار دانشمند برتر بر اساس شاخص ترکیبی ( score-c)، با و بدون خود استنادی یا رتبه درصدی(۲ درصد یا بالاتر) در زیر حوزه مربوطه تهیه می شود.
گفتنی است، رئیس مرکز تحقیقات جناب آقای دکتر عزیز رضاپور و هیئت علمی پژوهشی مرکز جناب آقای دکتر جلال عربلو در فهرست دانشمندان 2 درصد برتر استنفورد قرار گرفته اند.
 
 
 
  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار مرکز,مطالب آموزشی,اطلاعیه‌ها,اخبار پژوهشي,اخبار روابط عمومي,اخبار کارگاهها و دوره ها
  • کد خبر : 338871
:
کلیدواژه ها

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings